احتمالا شما هم صاحب یک شرکت تجاری نوپا تا متوسط هستید و نیاز به دستگاهی دارید که با مشتریان خود ارتباط مستمری داشته باشید. دستگاه سانترال پاناسونیک مدل kx-tes824، دستگاهی است که به کار شما می آید و می توانید با این دستگاه که از چند خط شهری و داخلی پشتیبانی می کند، ارتباط مستمر و پیگیری با مشتریان خود داشته باشید.
از مشخصات دستگاه سانترال panasonic مدل kx-tes824 می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :
پشتیبانی از 3 خط شهری و 8 خط داخلی
از ویژگی های اصلی دستگاه سانترال مدل kx-tes824 پاناسونیک، پشتیبانی آن از 3 خط شهری و 8 خط داخلی است و با توجه به این ویژگی، سانترال 3 به 8 نیز به آن گفته می شود.
امکان افزایش ظرفیت دستگاه
ظرفیت دستگاه سانترال پاناسونیک مدل kx-tes824 قابل افزایش است و می توان با اضافه کردن کارت سانترال پاناسونیک، ظرفیت دستگاه را به 8 ورودی و 24 خروجی افزایش داد. این دستگاه با توجه به ظرفیت نسبتا مناسبی که دارد، مناسب استفاده در شرکت های تجاری کوچک تا متوسط است.
پشتیبانی از باتری بک آپ
ویژگی دیگر دستگاه central پاناسونیک مدل kx-tes824 که بسیار حائز اهمیت است، پشتیبانی آن از باتری بک آپ می باشد. در شرایطی که برق قطع است، این دستگاه می تواند به فعالیت خود ادامه دهد و مشکلی برای ارتباط با مشتریان ایجاد نکند. برای استفاده از قابلیت بک آپ دستگاه، لازم است دو عدد باتری 12 ولت را در محفظه کناری دستگاه جای گذاری کنید تا همانند یو پی اس، برق مورد نیاز را در صورت قطعی برق، تامین نماید.
امکان راه اندازی موزیک پشت خط
راه اندازی موزیک پشت خط برای مشتریان از دیگر ویژگی های دستگاه سانترال می باشد و کاربر می تواند با فعال کردن موزیک پشت خط یا انتظار، لحظات انتظار را برای مشتریان خود تا زمان برقراری ارتباط همراه با پخش موزیک کند. مشتری تا زمانی که به بخش داخلی مدنظر خود وصل شود، موزیک پشت خط را خواهد شنید.
قابلیت کالر آیدی
کاربران دستگاه سانترال مدل kx-tes824 پاناسونیک می توانند قابلیت کالرآیدی را بر روی دستگاه فعال کنند اما برای فعال سازی این قابلیت بر روی تمام تلفن های مجموعه کاری، نیاز به خرید کارت سانترال کالر آیدی می باشد. با هر کارت سانترل می توان کالر آیدی را روی 3 خط شهری فعال کرد. پس از فعال سازی کالرآیدی، شماره تماس فرد گیرنده بر روی نمایشگر تمام تلفن ها قابل مشاهده خواهد بود.
دارای اپراتور گویا به صورت پیش فرض
قابلیت اپراتور گویا به صورت پیش فرض بر روی دستگاه ایجاد شده است و این امکان برای کاربران دستگاه فراهم شده است که بدون پرداخت هزینه اضافی، اپراتور گویا برای مجموعه خود داشته باشند. با این قابلیت، زمانی که بخش های مختلف شرکت با مشتریان تماس می گیرند، به افراد پشت خط معرفی خواهند شد.
امکان فعال کردن درب باز کن
ویژگی جالبی که دستگاه سانترال پاناسونیک مدل kx-tes824 دارد، باز کردن درب های مجموعه است. می توان با خرید و نصب کارت سانترال و نصب یک پنل در پشت درب ساختمان، با استفاده از دستگاه های تلفن، درب های شرکت را باز کرد.
امکان ضبط و پیگیری تمام تماس های دریافتی
از ویژگی های مهم دستگاه سانترال panasonic مدل kx-tes824، امکان ضبط تمام مکالمات تلفنی است. این ویژگی دستگاه در بخش خدمات پس از فروش شرکت برای اطمینان از جلب رضایت مشتریان، کاربرد دارد و مدیریت مجموعه می تواند با بررسی مکالمات ضبط شده، از رفتار مشتری مدار کارمندان خود مطلع شود و به شکایات و پیشنهادات هم پاسخ دهد.
طراحی ماژولاریته
طراحی سانترال پاناسونیک مدل kx-tes824 به صورت ماژولاریته است یعنی می توان تعداد و نوع ماژول های خطوط تلفن را بر اساس نیاز شرکت تنظیم کرد.
قابلیت گروه های چرخشی با کانفیگ کاربردی
از ویژگی های کاربردی دستگاه سانترال پاناسونیک مدل kx-tes824، قابلیت گروه های چرخشی آن است. کاربر می تواند یکی از گروه های خود را به گروه چرخشی تبدیل کند و اگر تماس ورودی به گروه چرخشی باشد می توان از این قابلیت استفاده نمود.
شیوه کار قابلیت گروه چرخشی به این صورت است که اولین تماس ورودی به اولین داخلی در گروه وارد می شود، دومین تماس به داخلی بعدی، سومین تماس به داخلی سوم تا به همین ترتیب، آخرین تماس ورودی به آخرین عضو گروه وارد شود. با این کار، تماس های ورودی شرکت به صورت یکسان میان کلیه اعضا تقسیم خواهد شد.
سازگاری با تلفن های پاناسونیک
دستگاه central پاناسونیک مدل kx-tes824 با تلفن های پاناسونیک سازگاری دارد و برای ارتباطات شهری و داخلی قادر به پشتیبانی از تمام مدل تلفن های آنالوگ و هایبرید می باشد. با این دستگاه می توان تمام تلفن های آنالوگ رومیزی با بیسیم پاناسونیک را فعال کرد.